Al Treilea Razboi Mondial

Al Treilea Razboi Mondial

vineri, 18 iunie 2010

INCEPUTURI

Inceputul meu

Cine sunt eu?Nu e important.Important este insa ceea ce VREAU eu.Vreau ca oamenii care vor citi ceea ce voi scrie pe acest blog sa deschida ochii si sa vada dincolo de "perdeaua de fum" care ne-a fost intinsa intre noi si adevar.Nu Campionatul Mondial de Fotbal este cel mai important eveniment al anului! Mult mai important este faptul ca un popor de origini antice este aproape de colapsul economic,mult mai important este ca Iranul are acum destul uraniu pentru fabricarea a 2 bombe atomice,mult mai important este ca Romania a ajuns la un acord istoric cu SUA pentru instalarea scutului european antiRusia..pardon antiracheta.Acum,dupa aproximativ 5 ani de cand am inceput sa inteleg ce este cu adevarat important si ce se intampla in societatea in care traiesc..pot spune DA! Este timpul sa impartasesc ceea ce am acumulat de-a lungul acestor ani pentru ca ceea ce va urma in viitorul apropiat al omenirii,va afecta intreaga planeta si nu un singur om.Tin insa sa precizez ca acest blog este dedicat exclusiv celor ce sunt interesati sa afle ceea ce am de spus si sunt interesati de acest subiect.Informatiile expuse aici vor fi informatii pe care la randul meu le-am aflat dintr-o alta sursa iar atunci cand va fi cazul sa-mi expun o parere proprie voi specifica acest lucru...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu